17.10.09

HARUM

...cantiknya rose ni...
... bunga rose, di sebut dalam bahasa apa pun, harumnya tetap sama...

A true testament to the versatility of the rose.
Specially coloured by injecting colour in to the stem.
These are not painted or fake!

8 comments:

Kembara Kelana said...

nampak menarik boss...tapi tangkainya berduri, banyak tafsirannya..apapun saya suka baunya yang harum itu...penampilan memang menarik, dalam dirinya penuh keharuman namun kalau tak kena gaya..terimanya durinya yang bersiong tu...aduhhhh sakit bos

n@m@n said...

wah..berbunga-bunga pulak....

mantan said...

KK,
Yelah, kalau tak berduri taklah dinamakan rose. Ramai yang suka rose kerana harumnya, mcm KK. Ramai juga suka durinya... itu cabaran. Ada tak yang suka akarnya? Kalau dibuat kajian, mungkin akarnya boleh buat ubat.

mantan said...

n@m@n,
lama tak nampak?
Blog mantan ni, macam-macam. Apa ajelah.
Sesekali tulis juga yang berat-berat. Tapi tak ramai yaang nak baca.

Banyak hal-hal yg berkaitan pendidikan/persekolahan yang boleh ditulis, tapi kena "ringan"-kan. Tak nampak macam terlalu akademik.

Ramai pembaca yang yang suka baca sambil berhibur/santai.

Konsep blog mantan kena ubahsuai pelan-pelan.

Ada satu blog yang sudah siap mantan buat. Totally academic. Mungkin untuk rujukan shj. Posting belum mantan masukkan.

ibarat bunga said...

rupa paras yg menawan ditambah pula dgn baik budi bahasanya....

ahmad humairi said...

salam,
setiap bunga rose pasti ada durinya,
setiap yang harum pasti ada racunnya...

mantan said...

Myri,
Kita pun kena tau jugak yg mana racun dan yg mana tak berduri.

n@m@n said...

hehe..bz skit skang..

bagus tu..teruskan berkongsi pengalaman mantan yg luas itu