27.5.10

KAKI

Kalau dah kaki pancing...

9 comments:

seri said...

ada ikan ke kat situ atau orang tu tak betul?

serisuryati said...

ada ikan ke kat situ atau orang tu tak betul?

ybs said...

mantan,

Terdorong kaki badan merasa,
terdorong lidah emas padahnya.

Lain dulang lain kaki,
lain orang lain hati.

Kilat beliung sudah di kaki,
kilat pisau sudah ke tangan,
kilat cermin sudah ke muka.

Kura-kura di kaki ditinggalkan,
penyu di pantai dikejar.

Jejak selut kaki terbenam.

hehe....

a kl citizen said...

memang kaki betullah ni kan

moshar2000 said...

Cg,
Barangkali lubang tersebut dalam dan terus menghungi sungai, tasik atau laut ke. Manalah kita tahu kan? Orang tu sahaja yang tahu.

mantan said...

Seri,
Mungkin dia kaki pancing. Dan mungkin juga ada ikan dalam "kepala" dia.

mantan said...

ybs,
Bayangkanlah kalau tak ada kaki.

mantan said...

klcitiz,
Normah, memang kaki betul tu... bukan kaki palsu...

mantan said...

moshar2000,
Yelah cikgu... macam orang mengail di sungani yang beku jadi ais pada musim dingin...