9.11.08

3 comments:

Anonymous said...

Cikgu Wahab,
Boleh tolong poskan comment saya ni di ruang comment dato yaakub. Saya tak tahu nak masukkan open ID yg di minta. Tak ada Name/URL. Terima kasih ya cikgu wahab.

Dato',
Saya suka membaca tulisan dato di blog ini.Sangat informatif dan menarik. Selaku seorang guru saya suka mencari maklumat dan banyak yg saya dapat dari blog dato ini. Saya juga tertarik dengan laras bahasa yg dato gunakan. Teruskan berkarya.Pengalaman dato sangat banyak dan eloklah di tumpahkan menerusi tinta di maya siber ini..Terima kasih kepada cikgu wahab kerana memberikan alamat 'Malaysian Educational Dialogue'kepada saya. Tak silap saya dato adalah tetamu di majlis resensi buku di BTPN Kuantan suatu ketika dulu. Dato berceramah tentang Hukum Kanun Pahang. Sangat bersejarah dan saya tertarik dengan bahan2 yang disampaikan. Saya ada bersama di majlis itu mewakili Guru Besar saya Tn Hj Mohamed Sabri. Semoga dato terus menulis tanpa jemu. Saya ada juga membaca buku Guru Yang Efektif. Mengapa sekarang tiada lagi buku2 seperti ini dihasilkan. Sebenarnya ramai guru2 kita berbakat menulis dan kaya dengan pengalaman.
Salam hormat dari saya pendidik dari Kuantan.

mantan said...

Cikgu serisuryati,
Boleh. Sudah.

mantan said...

Cikgu serisuryati, saya sampaikan comment daripada Dato'Yaakub untuk cikgu.

Cikgu Wahab,

Sampaikan ucapan terima kasih saya kepada Cikgu Serisuryati. Saya sangat menghargai komen dan pandangannya serta kesediaan beliau menjenguk Blog saya. Saya tak tahu sangat tentang cara menyelesaikan masalah beliau nak berhubung melalui ruangan ini di Blog saya ini. Mohon agar Cikgu Wahab boleh membantu beliau. Salam.

November 11, 2008 10:00 AM