26.10.09

CANTIK TAPI RACUN

10 comments:

ahmad humairi said...

salam,

cantik...beracun!
beracun...berpenawar..
berpenawar...agar makhluk terus survive...

survive untuk kelangsungan hidup..
untuk kemandirian spesis hidupan.

zaijb said...

cantik di lihat tapi bukan di sentuh...
tapi kalau nak sentuh, sentuh lerr...
tp sendiri tanggung hehe...

Cikgu Chun said...

Beracun pun tapi boleh dimakan. Org buat satey lagi tu (jellyfish). Sama dengan ikan buntal, beracun tetapi sedap dimakan....itu pun kalau pandai buat lah. Silap hb boleh kiok!

a kl citizen said...

assalammualaikum

cantik!

Teja said...

cantik itu anugerah... nikmatilah

mantan said...

myri,
racun tu berguna utk dirinya lah.

mantan said...

zaijb,
kalau tersentuh pun, boleh gi hospitah... Dah lama tak gi hospital ni...

mantan said...

Chun,
Manusia kan lebih bijak. Apa saja jenis racun, ada caranya...

mantan said...

kl citiz,
walaikum salam.
mem mang cantik...

mantan said...

Teja,

1. kalau anugerah tu, kena terima.

2. Nak gi kat "Lembayung Senja" tu, tak ada siapa pun yang nak 'invite'.