22.2.10

Nak Pilih Yang Mana

Yang mana nak pilih ni...?

8 comments:

zaijb said...

salam mantan...

semuanya cantik2 belaka... ada makna tertentu ke setiap batu permata nie...he..

mantan said...

Zaijb,
Perhiasan je... cantik warna-warnaanya tu...

eiza in the house.. said...

salam..wah cantiknya..bila dah nampak byk cm tu naik rambang ha mata..:)

mantan said...

eiza,
Untuk eiza yang lahir bulan February, boleh pilih Amethyst Spinel.

Garnet untuk yg lahir Januari. AquMrine untuk mac.
White Spinel untuk yan lahir April.....Blue Zicron, Disember.

xiiinam said...

Cantik semuanya....


Hanya Jauhari mengenal manikam...

(Saya selalu tak perasan jika Mantan ada entri baru, kerana yang muncul pada 'bloglist' adalah komen terbaru. Bukan tajuk entri. Banyak yang saya terlepas.)

Salam.

orang muo said...

Salam tuan,
orang muo pun nak jugak..orang muo lahir bulan april ..yg mana satu sesuai untuk org muo :)tolong pilihkan yaa

mantan said...

xiiinam,
yelah.
Saya pun tak tau camne jadi gitu. Dulu tak macaam tu.
Tajuk entri tak keluar, yang keluar comment je. Ada sape2 boleh bagi cadangan camne nak betulkan.

mantan said...

orang muo, salam.
April ye? Yang nombor 4 tu... White spinel.