4.10.09

TOP TEN (C)


10 KERETA TERMAHAL. SILA BUAT PILIHAN.
NAK SEWA PUN BOLEH.


Bugatti Veyron. 
Harga: $1,700,000. 


 Ferrari Enzo. 
Harga: $1,000,000.

Pagani Zonda  C12 F. 
Harga: $741,000.

 Koenigsegg  CCX. 
Harga: $600,910 

Porsche Carrera  GT. 
 Harga: $484,000.  


Mercedes SLR Mc Laren.
Harga:  $455,500.


Maybach 62.  
 Harga: $385,250.   



 Rolls-Royce Phantom Coupe. 
Harga: $379,000.


Lamborghini Murcielago. 
Harga: $279,000. 



Aston Martin Vanquish.
Harga:  $255,000.  
Kalau tak mahu beli pun tak apa. Boleh sewa. 
Kos sewa: $2000 hingga $5000 sehari.

9 comments:

n@m@n said...

wah..

emm...sewa pun tidak..

nk beli jauh sekali..


tengok je la kan??

zaijb said...

memang cantik... dapat kete mainan pun okey juga... boleh simpan..he

Kembara Kelana said...

boss
url saya yang baru
http://asemblaj.blogspot.com
maaf boss atas kesulitan...saja nukar sebab jari tak reti duk diam

Cikgu Chun said...

Kita pakat2 tengok je lah ye... Nak sewa pun tak mampu tu. Tapi yg no.3 tu lawa jugak, macam keta Batman daaa.....

mantan said...

n@m@n,
Tak beli pun, dapat tengok gambar jadilah...

mantan said...

zaijb,
dapat kereta mainan pun ok jugak lah.

mantan said...

kk,
puas merayau tak jumpa. rupanya url dah ubah.
tq.

mantan said...

Chun,
Kita kongsi ramai-ramai, sewa.

jane said...

phewit......
dapat aston martin tu pun dah kelas banget!