3.10.09

TOP TEN - BUKAN RM TU.







1. Goldvish “Le million” = $1,000,000 (£540,540)
 
2. Vertu Signature Cobra = $310,000 (£167,567)
 
3. Sony Ericsso4. Vertu Diamond = $88,000 (£47,567)
 
4. Vertu Diamond = $88,000 (£47,567)
 
5. Motorola V220 Special Edition = £28,000 ($51,800)
 
6. Gold Edition Nokia 8800 Phone = $2,700 (£1,459)
 
7. Mobiado Professional EM (wood) = $1,900 (£1,027)
 
8. Bang & Olufsen (Samsung) Serene = $1,250 (£675)
 
9. Lamborghini 8800 Sirocco from Nokia = $To be announced
 
10. Gresso Luxury Phone = £expensive






13 comments:

zaijb said...

wahh macam2 jenis... tapi semua tue skrin dia kecil sgt lee.. tapi saya pilih nombor 10.. nampak bergaya hehe..

a kl citizen said...

assalammualaikum

lama tak ke sini, cantik layout blog mantan...

kalau macam saya setakat nak call dan balas sms je..cukuplah hp cap ayam saya yang ada ni

accudo said...
This comment has been removed by the author.
jane said...

mantan,

kalau kena bayar, saya x nak. kalo free....mana2 pun ndak. hehe!

mantan said...

Zaijb,
diorang yg beli tu, nak buat eksyen je... No 10 memang nampak cute.

mantan said...

citiz,
cap ayam tu pun dah ok pe. hp saya tak ada cap pun. dah hakis...

mantan said...
This comment has been removed by the author.
mantan said...

Jane,
Free... Semuatu free... Free tengok..tak kena bayar...

Rosnah said...

cikgu, layout baru. bila buat renovation? masa..waw hitam putih nampak exclusif sekali...

mantan said...

Saje2 tukar. Simple je. Itu pun 2 jam jugak nak ubah.

Cikgu Chun said...

Ini semua barang org2 yang duit pakai tak habis dah tu....skali hilang atau kena curi, menangis jawabnya. Tp bg dia org ni x kisah pun coz duit berlambak...kalau bagi kita sebiji HP tu, boleh gadai buat rumah dah!

mantan said...

Cikgu Chun,
Kita tengok je lah..Bukann untuk kita..

Lepas ni kita tengok kereta.....

Anonymous said...

[url=http://ebiteua.com/forum73-prostitutki-lutska-i-oblasti.html]Prostitutki Lutck[/url]